Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Маліцький І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Маліцький І. Ф. Вплив багатократного нагріву маточини вагонного колеса на фізико-технічні та хімічні властивості металу [Електронний ресурс] / І. Ф. Маліцький, В. І. Єфремова // Машинобудування. - 2011. - № 7-8. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2011_7-8_20 Розглянуто вплив багатократного нагріву маточини вагонного колеса на фізико-технічні та хімічні властивості металу під час виконання складання осі колісної пари з маточиною колеса, яка підлягає нагріву, як у процесі виготовлення колісної пари, так і у разі її ремонту. В процесі виготовлення і експлуатації нагрів маточини виконується декілька разів. Тому виникла необхідність виявити: як впливає багатократний нагрів маточини на її якість.
| 2. |
Маліцький І. Ф. Зняття маточини трамвайного колеса з осі колісної пари термовпливом [Електронний ресурс] / І. Ф. Маліцький, В. І. Єфремова // Машинобудування. - 2011. - № 7-8. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2011_7-8_21 Розглянуто питання можливості зняття маточини трамвайного колеса з осі колісної пари без її пошкоджень за методом термовпливу. Запропоновано індукційне пристосування для зняття маточини. Наведено результати проведених дослідів зі зняття з осі маточини.
| 3. |
Корнієнко М. О. Модель компонування установчо-затискного пристосування багато позиційних агрегатних верстатів [Електронний ресурс] / М. О. Корнієнко, І. Ф. Маліцький // Машинобудування. - 2008. - № 3. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2008_3_17 Проаналізовано особливості компонування установчо-затискних пристосувань (УЗП) багатопозиційних агрегатних верстатів (БПАВ). Практична реалізація основних результатів дослідження дозволяє підвищити продуктивність та якість проектних процедур синтезу компонувань УЗП БПАВ.
| 4. |
Маліцький І. Ф. Забезпечення якості буксового вузла при складанні колісної пари з термовпливом [Електронний ресурс] / І. Ф. Маліцький, С. А. Тюніна // Машинобудування. - 2008. - № 3. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2008_3_19 Викладено розрахункові дані та експериментальні дослідження охолодження лабіринтних кілець і підшипників після їх складання з віссю колісної пари за допомогою методу термовпливу для подальшого складання буксового вузла. Наведено найбільшу допустиму температуру кілець підшипників після їх охолодження, яка забезпечує вільне складання буксового вузла, а також результати дослідів швидкості охолодження у різних середовищах.
| 5. |
Маліцький І. Ф. Теплодинамические характеристики при сборке колесной пары локомотивов с термовоздействием [Електронний ресурс] / І. Ф. Маліцький, І. П. Смирнов // Машинобудування. - 2018. - № 22. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2018_22_20
| 6. |
Маліцький І. Ф. Разборка термовоздействием соединений с гарантированным натягом [Електронний ресурс] / І. Ф. Маліцький, І. П. Смирнов // Машинобудування. - 2019. - № 23. - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2019_23_21
|
|
|